Інтерактивні ігри як інструмент розвитку комунікаційних навичок у курсі «Громадська думка та PR-технології»

Як навчити студентів не лише знати, що таке громадська думка, а й вміти на неї впливати?
У межах вивчення дисципліни «Громадська думка та PR-технології» асистентка кафедри права та інформаційної діяльності Валентина Новосад разом зі студентами групи ІД-21 провела інтерактивне заняття у форматі всесвітньо відомої психологічної інтелектуальної гри «Мафія».
я гра змінює кожного: змушує адаптуватися до обставин, сумніватися в оточенні, активізувати всі розумові й психологічні ресурси — у пошуках правди або в спробах її приховати. Гравці вчаться переконувати, впливати, формувати громадську думку і використовувати PR-технології в умовах динамічної комунікації.
“Мафія” розвиває ключові навички:
- логічне та аналітичне мислення;
- риторику й ораторське мистецтво;
- розпізнавання емоцій та мотивації інших;
- побудову довіри в групі;
- здатність відрізняти правду від маніпуляції.
Під час гри студенти тренувалися:
- чітко формулювати власну думку й доносити її до аудиторії;
- аналізувати поведінку опонентів і зчитувати невербальні сигнали;
- аргументовано захищати себе або дискредитувати суперника;
- впливати на рішення більшості без офіційних повноважень.


Гра пройшла весело, захопливо й стала не лише розвагою, а й глибоким тренінгом із риторики, стратегії, аргументації та психології впливу.
Такі ігри — це не просто інтерактив, а моделювання реального комунікаційного середовища, де важливо стратегічно мислити, формувати позитивний імідж і керувати інформаційними потоками.
Через такі підходи теорія оживає у практиці, а навчання стає захопливим досвідом.
Ігрові методики — це ефективний шлях до формування професійних компетентностей у сфері PR: уміння переконувати, впливати на громадську думку та будувати комунікаційні стратегії.






