Інтерактивні ігри як інструмент розвитку комунікаційних навичок у курсі «Громадська думка та PR-технології»

Як навчити студентів не лише знати, що таке громадська думка, а й вміти на неї впливати?
 У межах вивчення дисципліни «Громадська думка та PR-технології» асистентка кафедри права та інформаційної діяльності Валентина Новосад разом зі студентами групи ІД-21 провела інтерактивне заняття у форматі всесвітньо відомої психологічної інтелектуальної гри «Мафія».
я гра змінює кожного: змушує адаптуватися до обставин, сумніватися в оточенні, активізувати всі розумові й психологічні ресурси — у пошуках правди або в спробах її приховати. Гравці вчаться переконувати, впливати, формувати громадську думку і використовувати PR-технології в умовах динамічної комунікації.

“Мафія” розвиває ключові навички:

  • логічне та аналітичне мислення;
  • риторику й ораторське мистецтво;
  • розпізнавання емоцій та мотивації інших;
  • побудову довіри в групі;
  • здатність відрізняти правду від маніпуляції.

Під час гри студенти тренувалися:

  • чітко формулювати власну думку й доносити її до аудиторії;
  • аналізувати поведінку опонентів і зчитувати невербальні сигнали;
  • аргументовано захищати себе або дискредитувати суперника;
  • впливати на рішення більшості без офіційних повноважень.

Гра пройшла весело, захопливо й стала не лише розвагою, а й глибоким тренінгом із риторики, стратегії, аргументації та психології впливу.
 Такі ігри — це не просто інтерактив, а моделювання реального комунікаційного середовища, де важливо стратегічно мислити, формувати позитивний імідж і керувати інформаційними потоками.

Через такі підходи теорія оживає у практиці, а навчання стає захопливим досвідом.

Ігрові методики — це ефективний шлях до формування професійних компетентностей у сфері PR: уміння переконувати, впливати на громадську думку та будувати комунікаційні стратегії.